sobota, 5 lipca 2014

Holiday!

 Wreszcie zaczęły się długo wyczekiwane i wymarzone WAKACJE! Aczkolwiek rozpoczęły się one ponad tydzień temu to musiałam napisać o tym notkę :) Jakoś znowu zaczęłam zaniedbywać tego bloga i jak na razie nie będę obiecywała, że to naprawię. W każdym razie teraz jestem i chcę podzielić się z wami moimi dotychczasowymi, najważniejszymi nowinami ;P
 Ostatnie dni, a zwłaszcza przedostatni tydzień przed zakończeniem roku szkolnego był bardzo trudnym tygodniem. Mnóstwo, mnóstwo nauki... ale opłacało się. Wywalczyłam o piątkę z J.Polskiego, dzięki czemu zdobyłam średnią - 4.81 :D Co jeszcze? Taka średnia daje biało-czerwony pasek na świadectwie!!!





+ List Gratulacyjny dla rodziców :)



Po zakończeniu roku, w krótkim czasie musiałam zebrać się na podróż do Płocka na FM (Festiwal Młodych). Ludzie, chyba wszyscy bardzo w porządku. Nawiązałam parę znajomości. Jeju było tak fajnie! ;'(  Kto był tego pozdrawiam :P

 Dalej wakacje będą się toczyły jakoś... może, na pewno coś jeszcze się wydarzy.
A teraz siedzę w domu ja i moja głupota:



Dziena, Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz